23 09 2019 286436 بطاقة تعريف:
image
به همت پژوهشگاه علوم وحیانی معارج:

جلد نهم کتاب سروش هدایت منتشر شد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: جلد نهم کتاب «سروش هدایت» به همت پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین المللی نشر اسراء، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: جلد نهم کتاب «سروش هدایت» به همت پژوهشگاه علوم وحیانی معارج و مرکز بین المللی نشر اسراء، منتشر شد.

کتاب سروش هدایت در بر دارنده پیامهای حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی میباشد که با توجه به مناسبتهای مختلف، به صورت شفاهی یا کتبی از ایشان صادر شده است. اهمیت پیاهای صادر شده از حضرت استاد بدان جهت است که این پیامها علاوه بر جنبه علمی، دارای جنبههای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... است.

در میان این پیامها، پیامهای فلسفی، عرفانی، قرآنی، اخلاقی و ... وجود دارد که در آنها سخنان علمی بدیع و ارزشمندی از زبان حضرت استاد صادر شده است. از همین رو این، برای فرهیختگان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه قابل استفاده است.

برخی از این پیامها نیز به مناسب نکوداشت برخی از شخصیتهای علمی و بزرگان دینی صادر شده است، و این جهت، برای برای شناختن و شناساندن این افراد، بسیار مفید میباشد.

پیش از این، هشت جلد از این اثر وزین به زیور طبع آراسته شده بود، و اکنون جلدهای نهم، که در سه بخش پیامهای محلّی، پیامهای ملّی و پیامهای بین المللی تنظیم شده، آماده و در 447 صفحه و قطع وزیری منتشر شده است.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات