06 05 2023 1425952 بطاقة تعريف:
image

نشست صمیمی ریاست محترم بنیاد اسراء با مرکز بین المللی نشر اسراء/برنامه های مرکز نشر اسراء در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران

پایگاه اطلاع رسانی اسرا: نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، ریاست مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء، با کارکنان و نمایندگی های مرکز بین الملی نشر، روز پنجشنبه در سال کنفرانس بنیاد اسراء برگزار گردید.

پایگاه اطلاع رسانی اسرا: نشست صمیمی حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی، ریاست مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء، با کارکنان و نمایندگی های مرکز بین المللی نشر، روز پنجشنبه 14 اریبهشت ماه در سال کنفرانس بنیاد اسراء برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، مهندس صفایی سیرت قائم مقام مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سالیانه این مرکز، به تشریح چشم انداز برنامه های آتی این مرکز پرداخت.


​​​​​​​وی با اشاره به برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران در 20 تا 30 اردیبهشت ماه ، از آمادگی این مرکز برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: این مرکز حضور در نمایشگاه های استانی، ملی و بین المللی را همواره در دستور کار قرار داده و این را فرصتی برای ارتباط با علاقه مندان به آثار آیت الله العظمی جوادی آملی می داند لذا برنامه ریزی ویژه ای برای حضور در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب امسال نیز صورت گرفته و با جدیدترین آثار منتشر شده شرکت خواهیم نمود.

قائم مقام مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء افزود: از جدیدترین آثاری که امسال در نمایشگاه عرضه خواهد شد می توان به جلدهای 63 تا 68  تفسیر شریف تسنیم، جلدهای 36 و 37 رحیق مختوم، جلد 4 سلونی قبل ان تفقدونی شرح نهج البلاغه، جلدهای 5 و 6 عقلانیت شهود، جلد 10 کتاب سروش هدایت، و جلد 8 و 9 رجال تفسیری و از آثار فقهی نیز باید به کتاب  «قاعدة الشرط الفقهية»، جلد اول کتاب «البيع» و کتاب «المکاسب» جلد دوم و همچنین ترجمه برخی از آثار معظم له به زبان های بین المللی اشاره کرد.
​​​​​​​
​​​​​​​​​​​​​​حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در این نشست، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مرکز بین المللی نشر اسراء در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، بر حضور این مرکز به عنوان متولی نشر آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در نمایشگاه های ملی و بین الملی تاکید نمود و بیان داشت: چاپ جدیدترین آثار آیت الله العظمی جوادی آملی در حوزه های تفسیر، فلسفه، عرفان و فقه با استاندارهای بالا و مورد قبول مجامع حوزوی و دانشگاهی، تنها بخشی از موفقیت های علمی و پژوهشی بنیاد اسراء است که باید این آثار به آسانی در دسترس علاقه مندان به آثار آیت الله العظمی جوادی آملی و جامعه فرهنگی کشور قرار گیرد.
​​​​​​​وی افزود: گرامی‌داشت رویدادهایی مثل نمایشگاه کتاب تنها رفت و آمدهای تشریفاتی نیست؛ بلکه منظور عرضه و نمایش دستاوردهایی است که در رشته‌های مختلف علوم به دست آمده و مرکز نشر بین المللی اسراء در این زمینه نیز باید پیشتاز باشد.


​​​​​​​لازم به ذکر است سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 20 تا 30  اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار خواهد شد و مرکز بین المللی ترجمه و نشر اسراء به عنوان ناشر اختصاصی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و متولی چاپ، نشر و توزیع آثار معظم له، با عرضه جدیدترین محصولات خود، پذیرای علاقه مندان به آثار معظم‌له خواهد بود.
​​​​​​​
مراجعه کنندگان جهت تهیه آثار آیت الله العظمی جوادی آملی می توانند از 20 لغایت 30 اردیبهشت ماه به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء واقع در مصلی امام خمینی، شبستان، درب 13، راهرو 22، غرفه 23 مراجعه نمایند.

 


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات