01 06 2018 295198 ID:
image

اولین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه های تفسیری آیت الله العظمی جوادی آملی» برگزار می گردد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام حسن عسکری علیه السلام، اولین همایش ملی «بررسی آراء و اندیشه های تفسیری آیت الله العظمی جوادی آملی» به همت موسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) رفسنجان و با همکاری بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، ویژه طلاب حوزه های علمیه خواهران سراسر...

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مرکز بین المللی نشر اسراء وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و متولی چاپ، نشر و توزیع آثار آیت الله العظمی جوادی آملی، مانند سالهای گذشته حضور فعالی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دارد و به عرضه محصولات متنوع خود در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال می پردازد.

امسال در غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء در نمایشگاه قرآن کریم، بیش از 300 عنوان اثر مکتوب و دیجیتال از آثار آیت الله العظمی جوادی آملی ارائه شده است و علاقه مندان با مراجعه به این غرفه می توانند آنها را با تخفیف در نظر گرفته شده، تهیه نمایند.

مجلدات44 و 45 تفسیر «تسنیم» از جمله آثاری است که این مرکز در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران عرضه خواهد کرد. همچنین مجلدات 19و 20 از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدرا است در این نمایشگاه به مخاطبان عرضه می شود.

کتاب ارزشمند مفاتیح الحیات از آثار پرمخاطب مرکز بین المللی نشر اسراء در نمایشگاه قرآن می باشد، کتابی که همواره مورد توجه علاقمندان به آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بوده است.

همچنین مجلدات نهم و دهم «ادب فنای مقربان»، مجلدات ششم، هفتم، هشتم و نهم از کتاب «سروش هدایت» و همچنین «کتاب صوم»، جلد سوم «رجال تفسیری» و کتاب «امامت»،  از دیگر آثاری است که در این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در غرفه نشر اسراء ارائه می گردد

گفتنی است نمایشگاه قرآن از ۳۰ اردیبهشت به مدت ۱۶ روز، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

علاقمندان علوم قرآنی می توانند جهت تهیه آثار بیانی و بنانی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء واقع در شبستان، مراجعه و آثار مورد نیاز خود را تهیه نمایند.


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments