02 12 2019 285648 ID:
image
حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی:

وجود تکنولوژی روز و حضور نیروهای متخصص از نقاط قوت چاپخانه اسراء است

ایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در مراسم تودیع و معارفه مدیر چاپخانه اسراء که با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان مرکز نشر اسراء برگزار شد، در سخنانی بیان داشت: شفافیت کامل در عرصه مسائل اقتصادی از اصول مهم مرکز چاپ و...

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در مراسم تودیع و معارفه مدیر چاپخانه اسراء که با حضور جمعی از مسئولین و کارکنان مرکز نشر اسراء برگزار شد، در سخنانی بیان داشت: شفافیت کامل در عرصه مسائل اقتصادی از اصول مهم مرکز چاپ و نشر اسراء است و در این زمینه مجموعه اسراء کارنامه کاملاً روشنی و مورد قبولی دارد و همه اطلاعات مالی ما قابل حصول دقیق و تحلیل کارشناسی است.

وی ادامه داد: استقلال اقتصادی مجموعه های فرهنگی امر مهمی است که باید به آن اهتمام جدی داشت به نحوی که حداکثر بعد از 10 تا 15 سال علاوه بر بازگشت سرمایه اولیه صرف شده، مجموعه فرهنگی بتواند روی پای خود بایستد و از نظر مالی خود را تامین نماید.

ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تصریح داشتند: از جمله مسائل مهمی که می تواند مجموعه های اقتصادی را به موفقیت برساند تعامل گسترده با مجموعه های هم سو، بازار و جامعه هدف است؛ با گفتگو و استفاده از توانمندی های نظری و فکری دیگران به ویژه اشراف بر وضعیت انتشارات در کشور می توانیم فعالیت ها و سیاست های کاری خود را بهینه و موفق تر به پیش ببریم.

وی ابراز داشت: تعامل ایجاد هم افزایی و ایجاد تحرک در همه بخش های مجموعه سازمان را در پی دارد لذا هم تعامل با مجموعه های هم سو در سراسر کشور و هم تعامل درون سازمانی باید در دستور کار جدی قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی خاطرنشان کرد: بیان ضعف ها و نقص ها و در حقیقت آسیب شناسی فعالیت های گذشته قطعا ما را در پیمودن مسیر در آینده کمک می کند لذا نباید از نقد و بیان نقاط ضعف ترسید بلکه باید با یک نگاه علمی و کارشناسی همواره فعالیت های خود را مورد رصد و ارزیابی قرار دهیم.

وی وجود تکنولوژی روز و حضور نیروهای متخصص را از نقاط قوت چابخانه اسراء دانست و اظهار داشت: ما اکنون نیروهای آموزش دیده و توانمند و نیز دانش کافی و تکنولوژی روز را در صنعت چاپ در اختیار داریم اما این به آن معنا نیست که از به روز شدن، غافل باشیم.

ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء تاکید داشت: سیاست امروز ما در حوزه چاپ و نشر «دیپلماسی چاپ و نشر» است؛ این به معنای نگرش تعاملی اولاً با نیروهای درون سازمانی و ارتقاء سطح کیفی آنها تا رسیدن به حداکثر بهره وری می باشد و ثانیاً تعامل با مجموعه های مرتبط و هم سو در سراسر کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ثبات مدیریتی از دیگر ویژگی های مجموعه چاپ و نشر اسراء است و ما همواره از مدیران توسعه محور حمایت کرده ایم و اجازه داده ایم تا ایده ها و تفکرات خود را به صورت کامل پیاده کنند.


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments