16 05 2017 275165 ID:
image

پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی «عینیّت ماهیّت و وجود» برگزار می گردد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی «عینیّت ماهیّت و وجود» را در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت برگزار می نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با همکاری هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی پیش اجلاسیه کرسی نظریه پردازی «عینیّت ماهیّت و وجود» را در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت برگزار می نماید.

آیت الله علی اکبر رشاد، حجج الاسلام و المسلمین استاد یداله یزدان پناه، دکتر عبدالحسین خسروپناه و استاد دکتر مرتضی جوادی آملی به عنوان شورای داوران این پیش اجلاسیه خواهند بود.

 همچنین حجج الاسلام و المسلمین دکتر عسکری سلیمانی دانشیار مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، دکتر حسین عشاقی استاد حوزه و دانشگاه و دکتر سیدمحمد انتظام استادیار دانشگاه مفید(ره) به عنوان ناقد در جلسه حضور خواهند داشت و نیز حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی شیروانی دانشیار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به عنوان مدیر اجلاسیه حضور دارد.

 شایان ذکر است اجلاسیه مزبور روز پنچ شنبه ۲۸ اردیبهشت از ساعت۹ صبح در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی قم، پردیسان، بلوار دانشجو، میدان علوم برگزار می شود.


دیدگاه شما درباره این مطلب
0 Comments