10 05 2017 295921 بطاقة تعريف:
image
پیش‌نشست کنگره توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی:

اولین پیش‌نشست کنگره با عنوان «توسعه و تعالی علم سیاست و اخلاق»

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: اولین پیش‌نشست کنگره بین المللی «توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی» (با تکیه بر اندیشه‌های علامه جوادی آملی)، به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، موسسه علوم وحیانی اسراء، و پردیس فارابی دانشگاه تهران، چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 96...

پایگاه اطلاع رسانی اسراء:  اولین پیش‌نشست کنگره توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی، با عنوان «توسعه و تعالی علم سیاست و اخلاق» در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: اولین پیش‌نشست کنگره بین المللی «توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی» (با تکیه بر اندیشه‌های علامه جوادی آملی)، به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، موسسه علوم وحیانی اسراء، و پردیس فارابی دانشگاه تهران، چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 96 در قم برگزار شد.

در این پیش‌نشست که با عنوان «توسعه و تعالی علم سیاست و اخلاق» برگزار خواهد شد، حجج اسلام مرتضی جوادی آملی، دکتر نجف لک زایی، دکتر مهدی علیزاده، و دکتر علیرضا صدرا، به تبیین، بررسی و نقد دیدگاه‌های علامه جوادی آملی در باب توسعه و تعالی علم سیاست و اخلاق، مبتنی بر عقلانیت وحیانی پرداختند. این پیش‌نشست در مکان خیابان معلم، رو به روی بوستان کتاب قم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه چهارم، در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت از ساعت 10 صبح تا 13 برگزار شد.

لازم به یادآوری است کنگره بین المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی، جهت تبیین و بررسی دیدگاه‌های علامه جوادی آملی، اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود در راستای محورهای همایش را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کنگره به آدرس http://icaj.ut.ac.ir مراجعه کنید.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات