19 04 2020 283168 بطاقة تعريف:
image

برگزاری اولین دوره کلاسهای تربیت مبلغ مکتب آیت الله العظمی جوادی آملی (دام ظله)

پایگاه اطلاع رسانی اسراء، اولین دوره مقدماتی طرح مبلغ بر پایه تفسیر تسنیم، در دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسراء، اولین دوره مقدماتی طرح مبلغ بر پایه تفسیر تسنیم، در دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران برگزار شد.

حجت الاسلام سعيدي معاون امور فرهنگي و اطللاع رساني دفتر آيت الله العظمي جوادي آملي در تهران (ميدان شهداء) بيان داشت:  این دوره که به همت دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تهران (میدان شهداء) برگزار شد،  بیش از 100 نفر علاقه مند به مباحث اخلاقی و عرفانی حضرت استاد ثبت نام کردند و پس از گزینش، کلاسهای این دوره با تعداد 40 نفر از علاقه مندان و دانش پژوهان در 12 جلسه 3 ساعته برگزار گردید.

این دوره در تاریخ 10/10/98 همزمان با روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها آغاز گردید و بعد از شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت اجتماعات، کلاسهای دوره بدون وقفه به صورت مجازی تا به امروز ادامه یافت.

اساتید این دوره آقای دکتر خراسانی و حجت الاسلام شریعت زاده بودند که سرفصلهای درسی آنها برگرفته از آثار حضرت آیت العظمی جوادی آملی (قرآن میزان شناخت قرآن، خانواده متعادل و حقوق آن، انسان از آغاز تا انجام و مبانی اخلاق در قرآن) بود.

دانش پژوهان این دوره باید موضوع تحقیقاتی خود را تا آخر خرداد ماه و با استفاده از کتب مورد اشاره ارائه و پس از موفقیت در آزمون، در دوره های تکمیلی شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است هدف از برگزاری این دورها،  تربیت مبلغ به تعداد مناطق تهران و آشنایی اجمالی مبلغین به مکتب حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، ارتباط دوسویه دفتر و خانواده ها ، ارائه سبک زندگی دینی و شناساندن و معرفی دفتر به جامعه به عنوان یک پایگاه علمی و دینی بوده است.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات