02 05 2018 296134 بطاقة تعريف:
image
همزمان با سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران؛

حضور فعال مرکز نشر اسراء با بیش از 330 عنوان اثر مکتوب و دیجیتال در نمایشگاه کتاب

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: امسال در غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء با بیش از 330 عنوان اثر مکتوب و دیجیتال ارائه شده است که شامل بیش از 173 عنوان کتاب به زبان فارسی و 36 عنوان کتاب به زبان عربی از مجموعه آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی است، همچنین 120 اثر دیجیتال نیز در این غرفه ارائه در...

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مرکز بین المللی نشر اسراء وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و متولی چاپ، نشر و توزیع آثار آیت الله العظمی جوادی آملی، مانند سالهای گذشته حضور فعالی در نمایشگاه کتاب تهران دارد و به عرضه محصولات متنوع خود در حوزه نشر مکتوب و دیجیتال می پردازد.

امسال در غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء با بیش از 330 عنوان اثر مکتوب و دیجیتال ارائه شده است که شامل بیش از 173 عنوان کتاب به زبان فارسی و 36 عنوان کتاب به زبان عربی از مجموعه آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی است، همچنین 120 اثر دیجیتال نیز در این غرفه ارائه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

مجلدات 43، 44، 45 تفسیر «تسنیم» از جمله آثاری است که این مرکز درسی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب  تهران عرضه خواهد کرد. همچنین مجلدات 19 و 20 از «رحیق مختوم» که شرح و تفسیر مباحث فلسفی کتاب اسفار ملاصدرا است در این نماشگاه به مخاطبان عرضه می شود.

مجلدات نهم و دهم «ادب فنای مقربان»، مجلدات ششم، هفتم، هشتم و نهم از کتاب «سروش هدایت» و همچنین «کتاب صوم»، جلد سوم «رجال تفسیری» و کتاب «امامت»،  از دیگر آثاری است که در این دوره از نمایشگاه  ارائه می گردد.

علاقمندان به تهیه آثار مکتوب و دیجیتال حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی می توانند به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء در سی و يكمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس:مصلای امام خمینی (ره) ، شبستان، راهرو شماره هفت(7)، غرفه شماره نوزده (19) مراجعه نمایند.

 سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن»  از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات