13 06 2016 303649 شناسه:
image

حضور مرکز بین المللی نشر اسراء در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران با شعار «به سوی فهم قرآن» در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران با شعار «به سوی فهم قرآن» در شبستان مصلای امام خمینی(ره) آغاز به کار کرد.

مرکز بین المللی نشر اسراء وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء و متولی چاپ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی با بیش از 213 اثر مکتوب و دیجیتال در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت حضور دارد.

از جدیدترین آثار مرکز بین المللی نشر اسراء می توان به تفسیر تسنیم جلد 38، رجال تفسیری (جلد دوم) و رحیق مختوم جلد 15 و 16 اشاره کرد.

علاقمندان می توانند جهت تهیه آثار بیانی و بنانی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی به غرفه مرکز بین المللی نشر اسراء واقع در شبستان، راهروی 2، غرفه 12 و 13 مراجعه و کلیه آثار ارائه شده را با 15 درصد تخفیف تهیه نمایند.

بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا هشتم تیر مصادف با بیست و دوم ماه مبارک رمضان از ساعت 18 تا 23 و 30 دقیقه میزبان روزه داران و مشتاقان کتاب الهی است.