20 10 2021 278485 بطاقة تعريف:
image
از 3 تا 15 آبان ماه؛

حضور موسسه جهانی آموزش عالی حوزوی اسراء در نمایشگاه دستاوردهای علمی مراکز آموزشی تخصصی حوزوی

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: نمایشگاه «دستاوردهای علمی مراکز آموزشی تخصصی حوزوی» از سوم تا پانزدهم آبان ماه روز در محل شبستان امام حسن عسکری علیه السلام مسجد مقدس جمکران قم برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اسراء: نمایشگاه «دستاوردهای علمی مراکز آموزشی تخصصی حوزوی» از سوم تا پانزدهم آبان ماه روز در محل شبستان امام حسن عسکری علیه السلام مسجد مقدس جمکران قم برگزار می گردد.
موسسه جهانی آموزش عالی حوزوی اسراء نیز به عنوان یکی از مراکز فعال در حوزه آموزش های تخصصی حوزوی به ویژه در رشته های علوم قرآنی و فلسفه، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.
قرار است موسسه جهانی آموزش عالی حوزوی اسراء در این نمایشگاه تخصصی، به معرفی اهم فعالیت ها و دستاوردهای آموزشی خود بپردازد.
گفتنی است معرفی توانمندی ها و ظرفیت های واحدهای آموزشی تخصصی حوزوی در ابعاد تربیت منابع انسانی متخصص، توسعه علمی موضوعات مرتبط با حوزه های دانشی علوم اسلامی و علوم انسانی و ... ؛ تجلیل از برترین ها و اصلاح نقاط نیازمند ترمیم؛ توجیه و تبیین برنامه های تدوین شده برای توسعه علمی و گسترش علوم اسلامی با محوریت واحدهای آموزشی، مانند درختواره و نقشه اجرایی آن برای پنج سال آینده از اهداف برپایی این نمایشگاه می باشد.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات