21 12 2018 291333 بطاقة تعريف:
image
مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری:

دفتر آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری محفلی برای حمایت از فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه دین است

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت الاسلام و المسلمین قلی پور در مراسم افتتاح دفتر مرجعیت علمی و دینی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری، در سخنانی به تشریح جایگاه علمی و معرفتی آیت الله العظمی جوادی آملی و ضرورت تاسیس دفتر این مرجع عالیقدر در شهرستان ساری پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آئین افتتاح دفتر مرجعیت علمی و دینی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری، با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، احمد حسین زادگان استاندار مازندران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی رئیس دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و ریاست بنیاد اسراء، حجت الاسلام مسیح مهاجری مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، ائمه جماعات استان مازندران، مسئولین شهرستان ساری، اساتید و فضلای حوزوی و دانشگاهی، بازاریان و آحاد مختلف مردم، در محل این دفتر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین قلی پور مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری در این مراسم در سخنانی به تشریح جایگاه علمی و معرفتی آیت الله العظمی جوادی آملی و ضرورت تاسیس دفتر این مرجع عالیقدر در شهرستان ساری پرداخت.

وی در ادامه ضمن تشریح اهداف و برنامه های دفتر مرجعیت علمی و دینی حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری، ارتباط با اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان و دانشجویان را از اولویت های برنامه های این دفتر برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین قلی پور ابراز امیدواری کرد دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری محفلی برای حمایت از فعالیت های علمی و پژوهشی در حوزه دین به ویژه حول محور منظومه فکری حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی باشد.

گفتنی است دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در ساری در بلوار پاسداران، خیابان بهار، کوچه 2 قرار دارد.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات