11 01 2020 284585 بطاقة تعريف:
image

دیدار جمعی از طلاب هندی با آیت الله العظمی جوادی آملی

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: جمعی از طلاب هندی حوزه علمیه قم با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: جمعی از طلاب هندی حوزه علمیه قم با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار کردند.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار با اشاره به جمعیت کثیر مسلمانان هند، بیان داشتند: مسلمانان هند بابت برخی از مشکلات پیش آمده برای آنها نباید هیچ نگرانی داشته باشند چون حق با آنهاست و خدا پشتیبان حق است.

ایشان ادامه دادند: علمای مسلمان هند وظیفه دارند با نشر فرهنگ، باعث رشد هر چه بیشتر عقل و درایت جامعه مسلمان هند شوند تا آنها بیش از گذشته احساس مسئولیت کنند و به بلوغ سیاسی برسند.

معظم له خاطرنشان کردند: مسلمانان وقتی بلوغ سیاسی داشته باشند در صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور پررنگ تری خواهند داشت و کرسی های سیاسی را کسب خواهند کرد و از این طریق تاثیر بیشتری بر جامعه و سرنوشت خود و کشورشان خواهند داشت.

آیت الله العظمی جوادی آملی تصریح داشتند: هند وطن همه هندی هاست، این وطن خانه آبا و اجدادی شماست و هرگز کسی نمی تواند یک هندی را به خاطر عقیده اش از کشورش اخراج کند. اگر این مطلب برای توده مردم هند روشن شود اصلاح قانون یک مطالبه عمومی خواهد شد.

ایشان ابراز داشتند: اگر جمعیت چند میلیونی مسلمانان هند با هم متحد شوند و خواسته های خود را از طریق تعامل با مجامع بین المللی و رسانه های عمومی پیگیری نمایند به برکت قران و عترت هرگز زیر بار ظلم نخواهند رفت و پیروز خواهند شد.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات