17 07 2016 301952 شناسه:
image

رسالت پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء

پایگاه اطلاع رسانی اسراء، سعى بليغ و همّ وافر دارد تا با حفظ امانت و درستى و بدون تاب و التهاب هر آنچه از حضرت آيت الله العظمى جوادى آملی (دام ظله) به قلم و يا به بيان در آمده به وجه مناسب و شايسته به اطلاع عموم جامعه برساند.

به اطلاع مردم متدین و آگاه ایران اسلامی می رساند، پایگاه اطلاع رسانی اسراء، سعى بليغ و همّ وافر دارد تا با حفظ امانت و درستى و بدون تاب و التهاب هر آنچه از حضرت آيت الله العظمى جوادى آملی ( دام ظله ) به قلم و يا به بيان در آمده به وجه مناسب و شايسته به اطلاع عموم جامعه برساند، بلكه آگاهی و اطلاع مردم نسبت به نظرات و مواضع معظم له هر آنچه استاد بيان نموده است را از حقوق عمومى جامعه دانسته و بر خود فرض مى داند تا بدون هر گونه قصور و تقصیرى به اين امر ملتزم و متعهّد باشد.

در راستای همين انديشه و چنین انگیزه ای، این پایگاه خبری هر آنچه از استاد به بيان گفته و يا به قلم نگاشته شده، اعمّ ازدروس روزانه فقه و تفسیر و همچنین دروس اخلاق که پنجشنبه هر هفته برگزار می‌شود را به همراه صوت دروس، به صورت کامل در سایت دفتر معظم له قابل دسترس همگان قرار مى دهد.

بدیهی است اخبار منعکس شده از فرمایشات معظّم له در نوع ديدارها در پایگاه اطلاع رسانی اسراء، حاوی مهمترین بخش های فرمایشات ایشان و نه لزوماً همه مطالب ايشان به انتخاب و قلم خبرنگار حاضر در جلسه می باشد که این امر با توجّه به قرار گرفتن متن کامل به همراه صوت جلسات معظّم له، تنها جنبه اطلاع رسانی و تشویق مخاطبان به مطالعه اصل فرمایشات ایشان دارد.

از سوى ديگر از آنجا كه ممكن است يك موضوع خاص در جلسات متعدّد به صورت هاى گوناگون بيان شود اين مركز به فراخور، مطالب را از زواياى مختلفى گزینش و ارائه مى نماید.

امید است همگان، خصوصا اصحاب رسانه و صاحبان بيان و دارندگان قلم پیش از هر نوع ذهنيّت و داورى با اين پایگاه تماس و براى رفع ابهامات و پاسخ به پرسشها توضيحات لازم را دریافت نمایند تا سخنانى كه موجب بى اعتمادى و نشانه اتّهامى باشد به زبان نيايد و يا به قلم ننشيند.

اين پایگاه تلاش همگان را در جهت ایجاد جامعه متعالی و برخوردار از آگاهى شايسته که بر مبنای صدق و عدل و رعایت مناسبات صحیح اخلاقی و حقوقی بنا می شود را ارج نهاده و خود را تحت انديشه حکیمانه و فقیهانه استاد معظّم ( دام ظله ) دانسته و بدان متعهّد مى داند .

در پایان یاد آور می شود کلیه اخبار و اطلاعات در مورد برگزاری یا عدم برگزاری دیدارها، جلسات و سخنرانی های حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی ( دام ظله ) و نیز اخبار مربوط به محتوای جلسات و دیدارها و همچنین اخبار دفتر معظّم له،فقط از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء به آدرس news.esra.ir  به آگاهی می رسد و تنها اخبار منعکس شده در این سایت مورد تایید می باشد.