26 09 2018 293555 بطاقة تعريف:
image
آیت الله العظمی جوادی آملی:

سازمان تبلیغات با زبان روز به مشکلات فکری امروز جامعه پاسخ دهد/ تاکید بر شناسایی و استفاده از ظرفیت های گسترده حوزه

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از مدیران این سازمان، با حضور در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به همراه جمعی از مدیران این سازمان، با حضور در محل بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله العظمی جوادی آملی در این دیدار بیان داشتند: خداوند در قرآن به قلم و مسطورات آن قسم یاد می کند، سازمان تبلیغات می تواند متولی تولید آثاری باشد که مصداق این قسم الهی باشند که امیدورایم در این راه و اهداف خود موفق و مورد عنایت الهی باشید.

ایشان با اشاره به کلامی از حضرت امیر علیه السلام، اظهار داشتند: حضرت در جریان یکی از جنگها به فرزند خود ابن حنفیه فرمود در میدان جنگ، هنگامی که با سرباز دشمن رو به رو می شوی تنها او را نبین، از بین بردن او مشکلی را حل نمی کند بلکه باید نگاه تو به اتاق فرمان و اتاق فکر دشمن باشد.

معظم له ادامه دادند: سازمان تبلیغات اسلامی نیز باید این کلام حضرت را همواره مورد توجه داشته باشد و همواره شناخت خود را از اتاق فکر دشمن افزایش دهد و آنجا را رصد کند.

آیت الله العظمی جوادی آملی در ادامه به ظرفیت گسترده حوزه علمیه در تولید علم اشاره کردند و تصریح داشتند: حوزه علمیه دارای ظرفیت های گسترده ای است که بهره مندی از این ظرفیت گسترده، نیازمند شناخت عمیق ظرفیت علمی و معارف حوزه و شناسایی محققین و پژوهشگران نخبه حوزه است.

ایشان خاطرنشان کردند: دلال علم، محقق و عالم نیست بلکه باید به دنبال تولیدکنندگان علم و شناسایی آنها بود، نباید به دلالی علم قناعت کرد! شناسایی و ارتباط تنگاتنگ سازمان تبلیغات با این افراد پژوهشگر و محقق و تولیدکننده علم به خصوص افرادی که کمتر شناخته شده هستند می تواند به حل مشکلات و نیازهای روز جامعه منجر شود.

معظم له اذعان داشتند: سازمان تبلیغات وظیفه دارد با زبان روز به مشکلات فکری امروز جامعه پاسخ دهد که این مهم نیازمند دو اصل گفته شده یعنی شناسایی اتاق فکر دشمن و شناسایی ظرفیت های حوزه از سوی دیگر است.

 

 

 

 


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات