18 02 2021 305165 شناسه:
image

مراسم بزرگداشت آیت الله نظری خادم الشریعه(ره) در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت فقیه مجاهد و عالم انقلابی، مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه، با حضور مراجع تقلید و علما پنجشنبه شب در مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) قم برگزار شد. در این مراسم که با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم انقلابی قم همراه بود، حجت الاسلام و السملمین مرتضی جوادی آملی رییس دفتر...

مراسم بزرگداشت فقیه مجاهد و عالم انقلابی، مرحوم آیت الله نظری خادم الشریعه، با حضور مراجع تقلید و علما پنجشنبه شب در مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم قم همراه بود، حجت الاسلام و السملمین مرتضی جوادی آملی رییس دفتر مرجعیت دینی و علمی آیت الله العظمی جوادی آملی در این مراسم حضور یافت.

لازم به ذکر است که آیت الله نظری خادم الشریعه، عمر با برکت خود را در راه اعتلای دین، انقلاب، نظام اسلامی و خدمت به مردم صرف کرد، و از شاگردان برجسته آیت‌الله بروجردی (ره) و امام خمینی (ره) بود که دروس فقه و اصول را از محضر این بزرگان آموخت.

ایشان از همان روزهای اولیه آغاز نهضت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ جزو پیشتازان و پایه گذاران نهضت به ویژه در سطح مازندران بود.

وی در سال‌های ۴۷ و ۴۸ شمسی بنا به دعوت علما و مؤمنین شهرستان ساری و به جهت ضرورت امر تبلیغ و ارشاد و هدایت و پیگیری امر نهضت روحانیّت در ساری مستقر شد.