03 12 2017 294854 بطاقة تعريف:
image
طرح ملی ملکوت؛

مهلت شرکت در جشنواره ذوی القربی تا بهمن 1396 تمدید شد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مهلت شرکت در جشنواره ذوی القربی از سلسله جشنواره های طرح ملی ملکوت، که با محوریت کتاب ادب فنای مقربان (جلد اول) اثر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و در بخش های تالیف کتاب، مقاله نویسی، مکاتبه ای، اینترنتی، ادبی ـ هنری، خلاصه نویسی و وبلاگ نویسی برگزار می شود تا پایان...

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مهلت شرکت در جشنواره ذوی القربی از سلسله جشنواره های طرح ملی ملکوت، که با محوریت کتاب ادب فنای مقربان (جلد اول) اثر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و در بخش های تالیف کتاب، مقاله نویسی، مکاتبه ای، اینترنتی، ادبی ـ هنری، خلاصه نویسی و وبلاگ نویسی برگزار می شود تا پایان بهمن 1396 تمدید شد.

مهمترین محورهای جشنواره ذوی القربی

یکی از محورهای  اصلی جشنواره، «مبانی اهل بیت علیهم السلام در قرآن» است که در ذیل این محور، موضوعاتی مانند: «انسان کامل، جانشین خداوند»، «عصمت و طهارت اهل بیت(ع)»، «مودّت اجر رسالت»، «همتایی قرآن و اهل بیت(ع)» قرار دارد.

 محور دوم؛ «نقش اهل بیت علیهم السلام در اسلام» می باشد، که بحث هایی مانند: پاسداری و صیانت از اسلام ناب، شکوفایی عقل، اهل بیت(ع) هدایتگر انسان در همه اعصار، امر به معروف و نهی از منکر و استقرار عدالت اجتماعی قرار می گیرد.

محور سوم، امام حسین (ع) است، چون این جشنواره از نظر زمانی با ایام محرم تلاقی می کند لذا مباحث مربوط به امام حسین علیه السلام را به صورت ویژه در دستور کار است. مبانی قرآنی نهضت حسینی، ویژگی های نهضت امام حسین (ع) ، نفس مطمئنه بودن امام حسین(ع)،  تجلی عرفان در نهضت امام حسین(ع)، غیرت حسینی و عفت زینبی و عزت حسینی، مدیریت بحران در نهضت حسینی و پیامهای نهضت امام حسین (ع) از جمله موضوعات این محور است و محور چهارم این جشنواره، وظیفه مردم در قبال امام حسین (ع) هست.

راه ارتباطی جشنواره

همینک از طریق سایت جشنواره مراحل ثبت نام انجام می شود، ارسال آثار از طریق همین سایت به آدرس  http://malakoot.org  است. علاقمندان می توانند پس از ثبت نام مراحل مختلف دیگر را پیگیری کنند.


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات