25 05 2018 295402 بطاقة تعريف:
image

نگاهی به فعالیت های غرفه اسراء در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران

مسئول غرفه اسراء در خصوص فعالیت معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در نمایشگاه قرآن کریم ابراز داشت: معاونت فرهنگی بنیاد اسراء آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی شامل کتاب های چاپ شده و پرونده های علمی استخراج شده از منظومه فکری ایشان را که بعضا در سطوح مختلف حوزه تدریس می شوند را...

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: مسئول غرفه اسراء در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران اذعان داشت: بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء امسال در دو سطح در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد؛ معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، به نمایندگی از بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در نمایشگاه امسال حضور فعال دارد و همچنین مرکز بین المللی انتشارات اسراء نیز جهت عرضه و فروش آثار مکتوب و دیجیتال حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در خدمت مراجعه کنندگان است.

وی در خصوص فعالیت معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در نمایشگاه قرآن کریم ابراز داشت: معاونت فرهنگی بنیاد اسراء آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی شامل کتاب های چاپ شده و پرونده های علمی استخراج شده از منظومه فکری ایشان را که بعضا در سطوح مختلف حوزه تدریس می شوند را به مردم و علاقمندان معرفی می کند.

وی تصریح داشت: یکی از محورهای فعالیت بنیاد اسراء در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم جشنواره علمی ملکوت است که این جشنواره هر ساله توسط بنیاد اسراء حول محور یک موضوع دینی برگزار می شود. که امسال با توجه به نام گذاری سال به نام حمایت از کالای ایرانی، و اهمیت داشتن کسب و کار اسلامی در این میان، موضوع امسال جشنواره ملکوت که با مشارکت نهادها و سازمان های مختلفی برگزار می شود، «روزی حلال» است که به مدت 10 شب در نمایشگاه برگزار می شود.

مسئول غرفه اسراء همچنین از چاپ کتاب «الگوی بازار اسلامی» در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب از بیانات حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی استخراج شده و اکنون مراحل پایانی چاپ خود را طی می کند. در این کتاب تنها جنبه احکام و قوانین شرعی مطرح نیست بلکه به جنبه های مختلف بازار اسلامی پرداخته شده است.

وی ارائه مشاوره را از فعالیت های غرفه مؤسسه اسراء در نمایشگاه قرآن برشمرد و تأکید کرد: در این بخش مشاوره های دینی، خانوادگی و... عرضه می شود.

مسئول غرفه بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با بیان این که جشنواره پایان نامه ها نیز در این غرفه برگزار می شود، اذعان داشت: این جشنواره برای پایان نامه های دانشجویی در سطح کارشناسی ارشد و دکتری که مرتبط با اندیشه های حضرت آیت الله جوادی آملی است برگزار می شود و هدف از برگزاری آن این است که بنیاد بین المللی اسراء در تلاش است از این رساله ها حمایت مادی و معنوی به عمل آورد.

علاقمندان به طرح پرسش های خود در خصوص آثار حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و اطلاع از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء می توانند به غرفه معاونت فرهنگی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء واقع در شبستان، بخش نهاد ها و مراکز غیر دولتی، راهرو اصلی، مراجعه نمایند.

گفتنی است نمایشگاه قرآن از ۳۰ اردیبهشت به مدت ۱۶ روز، از ساعت ۱۷ تا ۲۴ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات