02 07 2016 303072 شناسه:
image

پیام روز قدس مسلمانان را بیش‌ از پیش متحد می کند

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیت الله العظمی جوادی آملی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با بیان اینکه هیچ کس حق همکاری با رژیم صهیونیستی و اسرائیل را ندارد اظهار داشتند: اگر قدس آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهد دید.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیت الله العظمی جوادی آملی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر دماوند بیان داشتند: خداوند متعال برای اتحاد جوامع اسلام پیامبری فرستاد تا همه به آن ایمان آورند و قبله‌ای فراهم کرد تا همه به سمت آن نماز بخوانند.
ایشان ادامه دادند: خداوند عالمیان متاعی همچون سنگ آفرید تا اگر کسی بخواهد به مسلمانان آسیب رساند، به آن محور اصلی آسیب نرسد و چون قدس قبله نخست مسلمانان است، اگر آسیب ببیند، جامعه اسلامی زیان خواهد دید.
این مرجع تقلید با اشاره به تلاش برخی کشورهای اسلامی برای عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها، تصریح کردند: بیگانگان و دشمنان گاهی به‌صورت داعش، گاهی به‌صورت القاعده و گاهی به صورت‌های دیگر به حریم اسلام تعدی می‌کنند؛ بنابراین هیچ‌کس حق ندارد با آنان به ویژه با اسرائیل همکاری کند؛ چه مسلمان و چه غیرمسلمان و غیرمسلمانان نیز به حکم انسانیت نباید با اسرائیل همکاری کنند.
معظم له خاطرنشان کردند:
پیام روز قدس همه مسلمانان را بیش‌ازپیش متحد می کند و به کشورهای اسلامی و حاکمان آنها می فهماند که با اسرائیل نمی‌توانند رابطه برقرار کنند بلکه باید در جهت تضعیف اسرائیل تلاش کنند.

گزارش تصویری: