24 09 2017 272236 بطاقة تعريف:
image
اردیبهشت سال 1397 در دانشگاه تهران برگزار می شود؛

کنگره بین‌المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: کنگره بین‌المللی توسعه و تعالی علوم پایه بر پایه عقلانیت وحیانی با تکیه بر اندیشه‌های علامه جوادی آملی برگزار می‌شود

.به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء:کنگره بین‌المللی توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی، در حوزه علوم انسانی شکل گرفته است تا براین اساس موضوع توسعه و تعالی به صورت آکادمیک و بین المللی مطرح شود.

از اهداف کنگره، بررسی شاخصه ها، الگوها و ساز وکارهای توسعه و تعالی علوم بر پایه عقلانیت وحیانی باتکیه بر اندیشه های علامه جوادی آملی می باشد.

همچنین بررسی لوازم و نتایج تعالی و توسعه علوم در قلمروهای مختلف حیات بشری، نقد و بررسی نظریه علم دینی و لوازم و نتایج آن در توسعه و تعالی علوم، بررسی همه جانبه عقلانیت وحیانی به عنوان نظریه اصلی همایش و تدوین و انتشار کتاب مرجع مشتمل بر اندیشه‌های بنیادین علامه جوادی آملی به سه زبان از دیگر اهداف این همایش است.

این کنگره سال ۹۷ برگزار می شود و فراخوان ارسال مقاله به این کنگره آغاز شده است و تا پایان آذر ماه 96 نیز مهلت ارسال مقاله وجود دارد.

پژوهشگران می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات همایش و نحوه ثبت نام و ارسال مقالات به سایت همایش www.icaj.ut.ac.ir مراجعه کنند

 

 


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات