22 08 2017 273207 بطاقة تعريف:
image
اخبار دفاتر؛

گزارشی از فعالیت های دفتر مرجعیت آیت الله العظمی جوادی آملی در تبریز

پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء: دفتر مرجعیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تبریز كه زمان زیادی از افتتاح آن نگذشته است با این وجود با استقبال ویژه‌ای از طرف مردم متدین تبریز به ویژه بازاریان و کسبه مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی اسراء: دفتر مرجعیت حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تبریز كه زمان زیادی از افتتاح آن نگذشته است، با استقبال ویژه‌ای از طرف مردم متدین تبریز به ویژه بازاریان و کسبه مواجه شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسحقی مسئول دفتر حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در تبریز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء، با اشاره به مراجعه گسترده مردم به دفتر، بیان داشت: روزانه تعداد زیادی مراجعه كننده حضوری و همچنین تماس های تلفنی داریم که اغلب سؤالات در مورد مسائل روزمره بازار، ارث و سایر مسائل مالی است و این دفتر از ساعت هفت و نیم صبح تا سه بعدازظهر پاسخگوی سؤالات و احکام شرعی عزیزان هست.

وی به برنامه های دفتر در طول ایام هفته اشاره کرد و ابراز داشت:  در این دفتر چهارشنبه ها درس اخلاق برگزار می‌گردد که در میان مراجعه کنندگان تعداد زیادی از کسبه بازار نیز حضور دارند که باعث تقویت ارتباط بازاریان با دفتر مرجعیت بیش از پیش شده است. برنامه‌هایی در دست اقدام داریم از جمله پخش آنلاین دروس حضرت استاد در دفتر که به زودی مقدمات اجرای آن فراهم خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین اسحقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز در ارتباط با نهاد مرجعیت از گذشته تا کنون، تصریح داشت: در تبریز از گذشته اكثر دفاتر و حوزه‌های علمیه در اطراف بازار قرار داشت و از همان زمان مردم كسب و كارشان را با دین وفق می‌دادند. که امیدواریم این روند همواره ادامه داشته باشد. این دفتر روبروی مسجد صاحب الامر قرار دارد كه مسجد صاحب الأمر یكی از مساجد معنوی و مهم تبریز است كه روزانه بازدیدكنندگان زیادی به این محل می‌آیند.

لازم به ذکر است دفتر مرجعيت حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي در تبريز به آدرس ذيل مي‌باشد:

تبريز ـ دارايي دوم ـ روبروي مسجد صاحب‌الأمر ـ ميراث شيعه ـ مدرسه اكبريه ـ دفتر حضرت آيت الله العظمي جوادي آملي (مد ظله العالي)

تلفن: 04135237472


دیدگاه شما درباره این مطلب
أضف تعليقات