04 04 2021 280491 شناسه:
image
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی:

تاکید بر نهادینه کردن هر چه بیشتر «فرهنگ کار» در مجموعه بنیاد اسراء

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در سخنانی بر اهمیت نوآری و خلاقیت در بدنه همکاران بنیاد اسراء تاکید کرد و بیان داشت: برخی از فیلسوفان «فرهنگ» را «آمیختگی» دانسته و لذا کسی که آمیخته با کار و تلاش باشد، به کار خود انس و عشق داشته باشد، به چنین شخصی می توان گفت که او فرهنگ کار دارد.

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیین آغاز سال جدید و دیدار نوروزی همکاران بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با حضور ریاست محترم بنیاد در محل سالن کنفرانس بنیاد اسراء برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور معاونت ها، مدیران و همکاران بنیاد و مراکز وابسته و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می گردید، معاونت آموزش و پژوهش، معاونت فنآوری اطلاعات و رسانه، معاونت اداری، مالی و پشتیبانی، معاونت فرهنگ و دین و مدیر انتشارات مرکز نشر اسراء گزارشی از فعالیت ها و برنامه های خود ارائه دادند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی در سخنانی بر اهمیت نوآری و خلاقیت در بدنه همکاران بنیاد اسراء تاکید کرد و بیان داشت: برخی از فیلسوفان «فرهنگ» را «آمیختگی» دانسته و لذا کسی که آمیخته با کار و تلاش باشد، به کار خود انس و عشق داشته باشد، به چنین شخصی می توان گفت که او فرهنگ کار دارد.

وی با بیان اینکه همه ما باید حضرت آیت الله جوادی آملی را الگوی خود در زمینه فعالیت های کاری خود قرار دهیم، بیان داشت: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی، فرهنگ کار دارند، ایشان همیشه در حال تولید و نوآوری و تحقیق است ، این عشق به تولید، انس به کار و فعالیت در این شخصیت نهادینه شده و ما باید ایشان را در این زمینه الگوی خود قرار دهیم.

ریاست بنیاد اسراء با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ کار در مجموعه بنیاد اسراء بیان داشت: طراز بنیاد اسراء یک طراز بین المللی است و باید جهانی بیاندیشیم، بنیاد اسراء اگر بخواهد به افق های جدیدی دست یابد، باید فرهنگ کار را در مجموعه خود نهادینه کند، فرهنگ کار به معنای آمیختگی با کار، انس به کار، عشق به کار که در این صورت کار با ابداع و اختراع و نوآوری و تولید همراه خواهد بود. اگر کسی عشق و ارادت و آمیختگی به کار نداشته باشد، چنین شخصی قطعا از فرهنگ کار بیگانه است.

ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی بخش های فعال بنیاد اسراء و مراکز تابعه آن، بیان داشت: از تمامی نیروهای فعال در بنیاد اسراء در بخش های مختلف آن می خواهم فرهنگ کار را در خود نهادینه کرده و تلاش کنند تا حرف جدید، نواوری، اختراع و ابتکار از خود داشته باشند که این به نفع خودشان و همچنین بنیاد اسراء خواهد بود.


دیدگاه شما درباره این مطلب
افزودن نظرات