01 12 2021 277657 شناسه:
image
تازه های نشر؛

ترجمه عربی کتاب ادب فناء مقربان جلد 10 (ادب فناء المقربین الجزء العاشر) به زودی منتشر می شود

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: ترجمه عربی کتاب ادب فناء مقربان جلد 10 (ادب فناء المقربین الجزء العاشر – 10) به زودی منتشر می شود.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: ترجمه عربی کتاب ادب فناء مقربان جلد 10 (ادب فناء المقربین الجزء العاشر – 10) به زودی منتشر می شود.

دهمین جلد از کتاب «ادب فنای مقربان» اثر آیت‌الله العظمی جوادی آملی از سوی مرکز بین المللی نشر اسراء به زبان عربی ترجمه و به زودی منتشر می گردد.

این اثر، شرح زیارت جامعه کبیره امام هادی(علیه السلام) می باشد و بیانگر ویژگی های ممتاز و مقامات منیع امامان معصوم علیهم السلام است که برای زائران آن ذورات قدسی، زمینه ساز معرفت برتر و بیانگر آداب حضور در آستان و پیشگاه آن مقربان درگاه الهی است.

معارف فراوان و سودمند این زیارت نامه، به شرح و تفسیر عمیق نیاز دارد تا هم حقیقت مقامات آن بزرگواران و هم میزان اثرگذاری آنان در همه عوالم هستی، هم چیستی بهره مندی زائران از ولایت ایشان به درستی تبیین و روشن گردد.

جلد دهم کتاب «ادب فنای مقربان» شامل مباحثی همچون: ایمان به حقایق نهان و امور آشکار امامان علیهم السلام، چیستی و معناشناسی تفویض، ضرورت تسلیم در برابر ائمه(ع) و مراتب آن، وجوب و فراگیر بودن تبعیت از امام علیه السلام، آمادگی برای یاری اهل بیت علیهم السلام و فطری بودن تولّی و تبرّی می باشد.

علاقمندان جهت تهیه این اثر می توانند به سایت مرکز بین المللی نشر اسراء به آدرس www.nashresra.ir مراجعه نمایند.


دیدگاه شما درباره این مطلب
افزودن نظرات