24 11 2016 550767 شناسه:
image

دیدار ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با پاپ فرانسیس

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء که برای شرکت در دهمین دور گفت ‌و گوهای دینی ایران و واتیکان به ایتالیا سفر کرده است به همراه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر اعضاء حاضر در این نشست با پاپ فرانسیس دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی آملی ریاست بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء که برای شرکت در دهمین دور گفت ‌و گوهای دینی ایران و واتیکان به ایتالیا سفر کرده است به همراه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دیگر اعضاء حاضر در این نشست با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان دیدار کرد.

در این دیدار پاپ فرانسیس در سخنانی اظهار داشت: با فرهنگ ایران احساس قرابت فراوانی دارم و این اقدام شما در جهت گفت‌وگوی بین اسلام و مسیحیت تلاشی قابل تقدیر است.

ابراهیمی‌ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار بیان داشت: این دور از گفت‌وگوها که دهمین دوره آن را به میزبانی واتیکان برگزار کرده‌ایم، فرصتی مغتنم است تا با تأکید بر مشترکات دینی و توسعه همکاری‌های مشترک بتوان زمینه را برای ایجاد صلح و ثبات در جهان فراهم کنیم.