30 08 2023 1829103 شناسه:
image
حجت الاسلام و المسلمین روح الهی:

سیر تطورات پژوهشی بنیاد اسراء / بنیاد اسراء هم اکنون به فنآوری پژوهش دست یافته است

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء صبح روز چهارشنبه (8 شهریور 1402 )با حضور ریاست محترم بنیاد و معاونین و همکاران این بنیاد در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: آیین تکریم و معارفه معاون پژوهشی بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء صبح روز چهارشنبه (8 شهریور 1402 )با حضور ریاست محترم بنیاد و معاونین و همکاران این بنیاد در محل سالن کنفرانس برگزار گردید.

​​​​​​​​​​​​​​در ابتدای این نشست، حجت الاسلام روح الهی معاون سابق پژوهش بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، ضمن گزارشی، به سیر تطورات پژوهشی بنیاد اسراء اشاره کرد و بیان داشت: سیر تطورات پژوهشی بنیاد را می توان به چهار دوره تقسیم کرد، دوره گردآوری صوت و تصویر دروس و بیان و بنان حضرت استاأ، شکل گیری پژوهشگاه و شروع چاپ آثار که در این دوره 135 جلد اثر منتشر شد، و دوره سوم که دوره پویایی و بالندگی پژوهشگاه بود که بنده افتخار حضور در این جمع پژوهشی را داشتم.

وی بیان داشت: در این دوره ده ساله سوم ، 248 اثر از آثار حضرت استاد منتشر گردیده، که حدود 20اثر، کار علمی و پژوهشی آن انجام شده و منتظر امور ویرایشی و چاپ اثر هستیم، یعنی در این دوره سالانه 16500 صفحه (حدود 30 جلد) اثر علمی در تراز تسنیم، رحیق مختوم منتشر شده و عمده آثار نیز جزء آثار برگزیده ملی شده است. 

وی بیان داشت: از ویژگی های مهم این دوره تربیت محققان و پژوهشگرانی است که الان خود صاحب کرسی پژوهش شده و دارای اثر می باشند، و لذا می توان گفت که بنیاد به فنآوری پژوهش دست یافته از این منظر که پژوهشگاه بنیاد الان الگویی برای بسیاری از شخصیت ها و مراکزی شده است که می خواهند امر پژوهشی را راه بیاندازدند و در این خصوص مراجعات متعدد و مشاوره های فروانی از ما صورت می گیرد.

وی همکاری های علمی و پژوهشی با مراکز پژوهشی حوزوی و دانشگاهی را از دیگر ویژگی های این دوران دانست و اظهار داشت: دوره چهارم که از امروز شروع می شود، دوره تعالی و شکوفایی پژوهش است زیرا منابع علمی که نیاز یک پژوهش هست بر اساس اندیشه حضرت استاد تدوین شده است.

ایشان در پایان ضمن تشکر از حمایت های ریاست محترم بنیاد، از تمامی پژوهشگران و مدیران پژوهشی و همچنین معاونین و نیروهای فعال در بنیاد اسراء تشکر نمود.

لازم به ذکر است در پایان این نشست، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی جوادی آملی رییس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء، با اهدای لوح سپاس از زحمات حجت الاسلام والمسلمین روح الهی معاون سابق پژوهشی تقدیر و برای ایشان در معاونت آموزش آرزوی توفیق نمود. 

همچنین استاد مرتضی جوادی آملی در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عمادی را به عنوان معاون پژوهشی بنیاد اسراء معرفی و برای ایشان آرزوی توفیق نمود. 


دیدگاه شما درباره این مطلب
افزودن نظرات