07 05 2018 587062 شناسه:
image
حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی‌آملی:

نمایشگاه کتاب می‌تواند ارتباط مولفان را با مخاطبان توسعه بخشد

پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی‌آملی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با امیرمسعود شهرام‌نیا قائم‌مقام سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دیدار و بر لزوم حضور پررنگ مولفان در نمایشگاه کتاب جهت ارتباط بیشتر با مخاطبان تاکید کرد.

به‌گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اسراء: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی جوادی‌آملی رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء عصر شنبه 15 اردیبهشت با حضور در سالن تشریفات سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ضمن دیدار با  امیرمسعود شهرام‌نیا قائم‌مقام نمایشگاه کتاب تهران، اظهار داشت: حضور مولفان در نمایشگاه کتاب در رونق بازار کتاب بسیار موثر است. در این نمایشگاه تعامل مثبتی میان مولفان و ناشران صورت می‌گیرد و تصور می‌کنم بهتر است از صاحبان آثار بیشتر دعوت به عمل آید. در این صورت ابهامات و نقدهایی که افراد در مورد کتاب‌ها دارند حل خواهد شد.

وی ادامه داد: آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی در مورد مرحوم علامه طباطبایی می‌گفت ایشان با یک ملحد 8 ساعت گفت‌وگو کرد و آن ملحد پس از آن اعلام کرد که توسط علامه موحد شده است. بنابراین ارتباط متفکران با مردم بسیار مفید و ثمربخش است.

وی تاکید کرد: گاهی میان اثر و صاحب اثر فرسنگ‌ها فاصله است اما اگر به وسیله‌ ارتباط مستقیم با صاحب اثر فاصله‌ها را کم کنیم، راحت‌تر به عمق مفاهیم دست می‌یابیم.

رئیس بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اتفاقی کلیدی است خاطرنشان کرد: ما باید رویدادهایی مثل نمایشگاه کتاب تهران را به نحو شایسته ای گرامی ‌بداریم اما منظور از گرامیداشت تنها رفت و آمدهای تشریفاتی نیست؛ بلکه منظور از گرامیداشت، عرضه و نمایش دستاوردهایی است که در رشته‌های مختلف علوم به دست آمده است.

گفتنی است، سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

.


دیدگاه شما درباره این مطلب
افزودن نظرات